Direktlänk till inlägg 9 november 2010

Shampoo till bilen

Av James Holgersson - 9 november 2010 16:28

Jag har en undran om det finns riktigt bra miljövänliga produkter som shampoo att använda till bilen? Eftersom vi har sommarstuga och vill tvätta bilen med shampoo åtminstone några gånger per månad. Vill man har ett shampoo som är både miljövänligt och som gör sitt jobb.

Jag har provat ett antal men inget shampoo är riktigt bra. Det finns kanske något husmorsknep därute som att använda till exempel ättika eller något annat som är lika bra som shampoo.

Om man har nära till en tvättstation så är det inga igentliga problem med shampoo för då kan du använda starkare shampoo. I ett land som Sverige med mycket vägsalter känns det viktigt att hålla bilen hyfsat ren i alla fall på vintern.

Hittar jag några bra produkter eller shampoo till bilen som är miljövänlig och som gör sitt jobb skriver jag om det här på bloggen!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av James Holgersson - 24 januari 2011 15:15

Min stora fråga är vad det är för skillnad mellan mjäll shampoo och icke mjäll shampoo. När jag har använt mjällshampoo så har jag inte märkt någon skillnad alls och det undrar jag varför eftersom det är framställt för att ta bort mjäll. Jag har allt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards